2009. október 29., csütörtök

A mai nóta (nóták)

Tudom, hogy otthon nem nagyon szeretik a német zenét, de nem is nagyon ismerik.  Pedig nagy kár,hiszen így nagyon sok jó zenéről lemaradnak az emberkék. Sacha, (akit tegnap ajánlottam) különben szintén német, de ő angolul énekel,  máris egyszerűbb a dolga. :)
Itt van pölö a szuper Spyder Murphy Gang. Egy igazi Bajor (és nem porosz kérem, ugyanis olyan nincs, hogy Németország. Bajorország van és Poroszország. !! ::)) ) banda Münchenből. 1977-től muzsikálnak együtt a fiúk és én nagyon szeretem a zenéjüket. A német újhullámmal ismertem meg őket és maradtam a mai napig hallgatójuk. Kiváncsi lennék, ismeritek-e a zenéiket?
Ezt például?
és ezt?

Ezt már hallottátok? Nekem ez a kedvencem, jókat lehet shooowwww pippip-zni vele. Ez a Peepshow! :)) )



Jujjjj nem bírom ki, keresgélek továbbra is. Itt egy újabb gyöngyszem Szpájderéktől:

itt pedig az "Az élet mint az álom" című remekmű:


 Ez pedig ha a refrénig kivárjátok ROCK'N ROLL!!!! Imádom!! :))

Nincsenek megjegyzések :