2009. november 3., kedd

The Baseballs - SUPER!!!

A tegnapi postban ajánlott "Esernyő" számuk eredetijét egy Rihanna nevű énekesnő énekelte. Ezt nem tudtam, de utánanéztem. (köszönet F.E.-nak Münkenbabe :) az infóért )   Megkerestem Rihanna original Umbrella videóját a youtubon. 42 másodpercig bírtam, többet nem. Attól amit hallottam és láttam hideglelésem lett, szóval már értem, miért nem ismertem a nénit. Valószínüleg ha tőle játszottak valamit a ládikóban én biztos, hogy másik csatornára tekertem. Nem tehetek róla, én zeneileg megakadtam az 50-es években és a 60-as évek elején. Ezért tetszik a The Baseballs is! Ez a hivatalos honlapjuk itt bele lehet hallgatni a zenéjükbe. Többen állítják (rajtam kívül is), hogy a zenéjük jobb mint az eredeti. Bezony.
Jé, most látom szombaton Münchenben buli, vasárnap pedig itt fognak játszani nálunk a Hirschben! Hopp! Megpróbálok eljutni oda.

Nincsenek megjegyzések :