2009. november 13., péntek

Schäffer Erzsébet ... újra

Hogy hol járt az én eszem, istenem?!?! Miket írtam? Dehogy 27-én, a jövő héten 19-én lesz itt nálunk az írónő! Pontosabban már egy nappal korábban megérkezik, mert ő egy angyal........ :)))
Angyal bizony, hajlandó egy nappal korábban ideutazni csak azért,  hogy ilyen emberkék mint én, találkozhassanak vele egy pár órára. Ennél nagyobb ajándékot az írásain kívül nem is tudna adni. :)

Az utóbbi időben kicsit meg voltam rottyanva, féltem nagyon mi lehet velem. Elképzelhető, hogy  a vérnyomásom a ludas benne. Jövő héten akarták rám tenni a 24 órás vérnyomásmérő herkentyűt, de természetesen Murphy -hez híven, pont azon a napon amikor az írónő előadása lesz.
Mivel a magas vérnyomás nem fogfájás, szóval rája éra vala, a tesztet 1 héttel kitoltam. :))
Schäffer Erzsébet ennél sokkal fontosabb.

2 megjegyzés :

Névtelen írta...

Nagyon remèlem, hogy be fogsz szàmolni a taliròl mert az ìrònòt ès a Nòklaptyàt èn is nagyon szeretem, Mikor otthon vagyok, minden szerdàn megveszem az ùjsàgot, itt a neten olvasni azèrt nem az igazi.
Kùldd màr àt òt olaszorszàgba is! :D
Lehetòleg hozzàm kòzel, neki ùgyis mindegy...(na csak vicc vòt)De nem is volna rossz.

Andrea írta...

Nincsen nálatok magyar klub? Ők meg tudnák szervezni az írónő estjét. Egyénileg nehéz ilyet összehozni.