2010. február 23., kedd

Fennforgás, hiányzás, James Hunter, jó kedv :)

Igérem jövök, sietek, hama-hama! Látástól-Mikulásig munka van, itt is ott is, nagyon élvezem!!! Az irodai egeret már megszelidítettem, Kezes Bárány az új neve. Mesélek ígérem, annyi minden történt és történik, juppiii!
Nagyon csöndesen hozzátenném: hála az égnek. Nagyon régóta vártam erre a csodára.
Rettenetesen el vagyok maradva email válaszokkal is, igérem pótolom!!! Puszilok mindenkit és küldöm nektek a világ legjobb zenészének :)), az abszolút kedvencemnek, James Hunter-nek Carina c. számát. (jösssszasz, a James Hunter Storyt se fejeztem be! Söt, el se kezdtem!!! Pótolni. Egyes!! Leülhet. Nem. Inkább menjen aludni!  :)) )

3 megjegyzés :

Ábrahámné Éva írta...

GRATULÁCIÓ

HELLÓ ANDI GRATULÁLOK A ÚJ MUNKÁDHOZ ÉS AZ ÚJ EGÉRHEZ MÉG NEM LÁTTAM ILYET ÜDV;ÉVA

Tuta írta...

Csak vigyázz nehogy belerokkanj a sok munkába. Sok sikert az új munkahelyedhez.

Andrea írta...

Kedves Éva, kedves Tuta! Köszönöm nektek, aranyosak vagytok.