2010. április 15., csütörtök

...folytatva az előzőeket: mennyire lehet hülye egy főnök?

Szóval még egyszer. Több hónap (miattam akár év is lehetett) után egyszercsak pitty-putty rádöbbent Schatzi, hogy egyszerűbbé tehetné az életét azzal, ha a Fíirfiai, az ingatlanos portállal megegyező formában szállítanák az információt az objektumokról. Azt mondta próbáljam meg valahogy "leszedni" azt az oldalról és írjam be u.ezt magunknak.
Kinyomtatta a screenshotot, majd odaadta, hogy ezt kell beírnom. Köszöntem nem kértem, mondtam neki, hogy egy ilyen listával már én is rendelkezek, de ő azt mondta, hogy az övét használjam ez biztosan aktuális.
Jó. Mindegy. Fogtam az enyémet, bepüttyögtem az egészet a Mac-es Worddel, mégpedig az adatbázis eszköz segítségével. Ezt tartottam célrevezetőnek, a Word-ot sokkal jobban ismerem mint a FreeHand-et, meg a Pages-t.  Aztán amikor készen voltam lett egy fura érzésem, hogy valami más. Elővettem a banya listáját és összehasonlítottam a másikkal. Sok pozicióban tényleg eltérő volt. Szóltam, hogy kaki van a palacsintában, eltérők a táblicskuk.
Erre ő kapásból azt mondta, hogy ez nem lehet (ennyire hülye volt szegény, a saját szemének se hitt), és nem tudja honnan szedtem az én listámat, de az biztosan nem okés. Mivel jelszó nélkül nem tudtam bemenni az adatbázisba, javasoltam neki, hogy nézzük meg újra, el tudom képzelni, hogy objektumoktól függően változik az adatlap. Elment a gépéhez, kisvártatva visszajött, a kezében még mindig az ő listája fityegett. Közölte velem, hogy megnézte, leellenőrizte, az ő listája a helyes, az enyém rossz és tessék kijavítanom az elkészített munkát! Hát itt volt a gebasz, mert a gyönyörüségesen megcsinált adatlapom arra nem igazán volt alkalmas, hogy az oszlopokba újabb adatcsoportokat szúrkáljak be, mivel azzal akkor csúszott a további 3 másik oszlop. Mondtam neki, hogy a hiányzó cuccot be tudom szúrni a legvégére, vagy a legelejére, de azt ne kérje tőlem, hogy a közepén keverjek, mert nem fog összejönni. El fog tolni mindent a progi, egy összevisszaság lesz belőle. Deeee, nekem pont úgy kell, mint ahogy az internetes oldalon áll!!! -toporzékolt a banya, olyan volt mint a Szörnyella De Frász. :))) Háát jó, végül is nem lehetetlen, elkezdtem.
Szörnyella ott állt mellettem és figyelte minden mozdulatomat. Egyfolytában ismételgette: miért ezzel a szar windowssal csináltam, különben is megmondták, hogy itt nincs windows, ezek mind buta és ostoba programok .......és piszkált vele fél 2-ig. 13 óráig lett volna a munkaidőm, de ilyenekkel nem szokott foglalkozni. Ti tudnátok úgy dolgozni, hogy valaki a sejhajotokban ül? Èn nem. Mondtam neki, hogy ebből így nem lesz semmi, sokkal gyorsabb lesz, ha még egyszer nekifutok a legelejéről. Majd megcsinálom otthon és elküldöm neki emailban. Válasz: jó. (ez a köszönöm valamilyen szlenges formája lehetett, ki tudja? :)) ) Kiegészítve: de hogy honnan vette maga azt a rossz listát, el nem tudom képzelni???? Már nem volt erőm hozzá, nem akartam meggyőzni, csak annyit mondtam, hogy higyje el nekem, hogy onnan, erről az oldalról 1-vagy 2 nappal korábban. Az nem lehet, ki van zárva! - bugyogott tovább.

Otthon aztán elmeséltem apusnak mi is történt A válasza: még szép, hogy más! Más az adatlapja egy lakóháznak, egy lakásnak és mondjuk egy irodának. Továbbá, hogy vételre, vagy bérlésre szánják őket? Aztán az építési telekhez tartozó adatlapról már ne is beszéljünk, ott ugyibár kevésbe fontos hogy van-e lift, és portaszolgálat. :))))))))) Megkérdezte tőlem, hogy ez most halál komoly? A Tussie, az ingatlanosok igazgyöngye, tényleg nem tudta, hogy "Objektbezogen", az adatlap??? Le volt döbbenve.
En pedig állati mérges voltam Schatzi igazságtalansága miatt, hogy ez miatt engem tartott hülyének és alkalmatlannak. Ìrtam neki egy rövid és udvarias emailt, hogy megnéztem (itthon már fel tudtam menni az említett ingatlanos portálra, mert mi is azzal dolgozunk ;) ) újra és megállapítottam, hogy valóban különbözőek az adatlapok. Voltam annyira illedelmes, hogy nem írtam oda a levélben, hogy "ahogy ma mondtam neked te marha, de nem akartad elhinni :))".

Eltelt a hétvége, hétfőn ismét mennem kellett. Egy hang nem esett a szityuésenről. Aztán valamilyen véletlen során előkerült az adatlap és úgy gondoltam, nem hagyom magam, rákérdeztem. Apropó Frau Dingsz, megkapta az emailomat? (persze, hogy meg, láttam a gépben ;)) Tényleg különbözőek az adatlapok, az ingatlanok jellege szerint. Erre ő:
"Persze, hogy különbözőek, egy lakás adatai nem teljesen ugyan azok, mint egy ház adatai. De hiszen ez egyértelmű Frau X!" - közölte velem kioktatótan, gúnyos mosollya es Isten bizony mondom, még csak nem is pislogott! Tudtam, hogy szólnom kéne, hogy megvédeni magamat, hogy ez nem lehet, ez képtelenség, de nem. Az a fura valami bennem megakadályozta, hogy visszaszóljak. :(
Még hozzátette, hogy az egyik listát, a lakásosat tegnap megcsinálta, de természetesen nem azzal a szar windows-sal (ezzel a fóbiájával különben jobb lenne, ha orvoshoz fordulna :)) ) és 15 perc alatt készen volt vele. :))) Persze Béla bátyám, ne izgasd fel magad, tudom te vagy a csúcs, a vállalkozó nők gyöngye, az üstökös az ingatlanforgalmazás egén, hát persze, hogy mindent tudsz és mindent, bárkinél sokkal jobban elvégzel!! Szobrot kéne neked emelni .... tee piszok, arrogáns, lekezelő tehén, te! :)))
Ezen a ponton már tényleg minden mindegy volt, én ilyen emberrel nem jövök ki.
Valahogy innentől már szinte vártam, hogy az egész történet végre végetérjen.

Itt van 2 kép a listákról. Egyik iroda, a másik ház. Csak hogy lássátok, miről is volt nagyban szó.
***
Bocsánat, a képeket kivettem, nehogy jogsértést kövessek el. ugyanis az adatlap az immowelt szellemi terméke, azaz tulajdona.

Nincsenek megjegyzések :