2010. június 12., szombat

Reiki ..... most már végigmondom

1994-ben kaptam meg az első beavatást, aztán fél évvel később elvégeztem egy ismétlőt, amivel szerintem egy nagyon kisszámú csoporthoz tartozom. :) A többség a Reiki 1 után alig várja a Reiki 2-őt, azaz a második beavatást, én meg azt mondtam, hogy nekem ehhez idő kell. Szeretnék rá megérni és lehet hülyén hangzik, de méltó lenni rá. Kétségeim voltak magammal, mivel ez idő tájt buliztunk is rendesen :)), cigiztem is, mert az olyan nagylányos, úgy gondoltam, hogy az életvitelem (pedig de jóóó volt, istenem!! :))) nem harmónikázik ehhez a komoly dologhoz, hiteltelen lenne, ha mondjuk két, három .... wiskykólával és cigarettával a kezemben magyaráznám másoknak, hogy micsoda klassz dolog ez a Reiki! Pedig ez volt a helyzet. A Reiki egy csoda.
Hasonló gondolatokkal küzdve megállapítottam, hogy mégiscsak menni fog, hiszen az már nagyon jó jel, hogy egyáltalán ilyeneken problémázok. :) István elfogadta az ismétlős jelentkezésemet, de annyit mondott, hogy nekem már a kettesen lenne a helyem. Nem tudom, én úgy éreztem még korai lenne.

1995-ben aztán végre Reiki 2!! Akkor már tudtam, hogy ez most már teljesen az enyém. :) 

By the way, nagyon ki vagyok éhezve egy újabb reikis találkozóra, úgy érzem, hogy az életem jelenlegi teljesen reménytelen szakaszában (jó, javítok, reménytelennek tűnt, de összeszedtem magam és már látom a megoldásokat :)) itt nagyon sokat kapnék. 

A Reiki alázatra is tanít azzal, hogy odafigyelünk a másikra, elfogadjuk a másikat. Emberek nagyon közel kerülnek egymáshoz. Természetesen mindenkit nem lehet szeretni, sőt  ...... ajajajaj de kekec is tudok lenni, sajnos nagyon tudok utálni olyanokat akik engem megbántottak... :(, de azon kell igyekeznünk, hogy megtanuljuk akceptálni a másikat! Nekem ezen a területen komoly nehézségeim vannak, másokhoz képest évekre, ha nem karmákra vagyok lemaradva. :)))) 

Istvánnak sok könyve jelent meg eddig. A weboldalán lehet közöttük is mazsolázni. http://www.reikikun.hu
Ez volt az első.
Ez pedig a második: 
Figyelmetekbe ajánlom az oldalán levő összes információt. Az írásokat is. :) A fényképek között felfedeztem egy-két nagyon kedves régi ismerőst. A volt főnököm és Márta a felesége mind a régi, mind az új képeken látható ...... ez sem véletlen. :)
Mindenkinek akit érdekel a téma, szeretne közelebbről megismerkedni a reikivel, Istvánt ajánlom.
Teszem mindezt őszinte meggyőződéssel,
szeretettel,
Reikis öleléssel.

Nincsenek megjegyzések :