2010. július 15., csütörtök

Tele van a hócipellőm

Semmi se alakult úgy ahogy szeretném, sőt! :(
Egy régi kedves ismerős azt írta nekem, hogy a blogom alapján deppinek tűnök, kár.
Kedves Laci, ez az üzenet zavart egy kicsit, de megértelek, ha a sok jajongásom számodra így jött le.
Depressziós nem vagyok, csak végtelenül elkeseredett. Válaszolni akartam neked, de nem tudtam mit írjak. Mentegetőzzek, vagy magyarázkodjak, ne adj isten meséljek? :)))
Persze a hülyeség újra győzött: azon vigyorogtam akkor lennék igazán "Pflegefall" :), azaz akkor szorulnék orvosi szakellátásra, ha ez a sok-sok szar ami velem történik még egy kicsit se rontana a kedvemen! :)
Látjátok, a foci VB például kimondottan jót tett nekem, kikapcsolt. Teljesen rá tudtam hangolódni ..... jobb híján. ;) Lehetett izgulni, örülni, tombolni, ordibálni, hogy góóóól és a teljes idegrendszer csak ezzel volt elfoglalva, nem a létező és nagyon is húsbamarkoló problémákkal. Pótcselekvés az igaz, de jó, hogy volt.
Az elmúlt két napban 39 db "initiativ" azaz "vak" álláspályázatot küldtem el, szakítva a több éves trenddel és fület befogva a jó tanácsok előtt, miszerint ilyeneket manapság már nem érdemes küldeni, a kutya se foglalkozik vele, mennek a kukába. Nem érdekel. Valamit csinálnom kell, muszáj!
Sokan ki szeretnének jönni Németországba, mert az hiszik itt jobb mint otthon. Nem tudom őket megérteni. :)) Jelenleg.

Nincsenek megjegyzések :