2010. augusztus 6., péntek

Esetem a Windows XP-vel

15 éve, napi szinten nyüstölöm a gépet. Sőt! 3-4 -et egyszerre, soha nem volt gond, a beállításokkal. Nem úgy mint a párom, aki még azt se engedi, hogy megváltoztassuk a háttérképet, vagy a színt, mert azt mondja az már nem a megszokott és nem talál semmit se a helyén! :))
Nekem ezidáig nem nagyon volt gondom, hamar átállok egy másik gépre. XP, windows7, vagy Mac, no problem. Azt hittem már mindent tudok. :)
Jó, az tény, hogy a hardwerhez gőzöm sincs, az azzal kapcsolatos információkban nem is szoktam turkálni, úgyis mindig elfelejtem mit jelent a RAM, meg milyennek kell lennie a processzornak.
De mezei júzerként ötösöm van a felhasználói ismeretekből! Erre mi történik?

Az irodai gépben megpróbáltam egy új felhasználót (fiókot) kialakítani. Megcsináltam ügyesen, felruháztam admin jogokkal (másként nem is engedte a rendszer), aztán csókoltatott engem a Windows, mert az előző Admin-fiókom láthatatlanná vált. Magával vitte az Office programokat és az összes egyéb beállítást. Feladtam. Fogalmam sincs mit lehet tenni. Aztán hab volt a tortán, hogy az internetet is kilőttem a gépből. :)

Ma se mentem be az irodába. Egyrészt minek? Nincs megoldás a mai napig, nem működik semmi....:))), másrészt meg jönnek a "falkiszárítós" :) munkások az átázott fal miatt.

De lőn ámulat, délelőtt az alábbi emailt kaptam az irodából:
Szia, 2 x Klick - und ich war drin!! Okosch Kutya, gell!!!!

Szóval a páromnak sikerült!!!!! Megy a net! Arra a kérdésre, hogyan, miképp ????? Ez volt a válasz:
..... na ja, über Systemsteuerung die Netzwerkverbindung gecheckt , up- und aufgedatet - input und output, dann kaputt -dodal easy für eine PC-Freak, eh kloar!!

:)))) Neki, mint PC-Freaknek (ha-ha-ha) a hálózati kapcsolat ellenőrzése, frissítés fel- és le, input, output, majd a "kaputt", tök egyszerű volt.
Sajnos nem tudtam neki ismételten válaszolni, mert kivágtam az egyik itthoni gép segítségével az internetet. :))) Persze már azóta megcsináltam. Értek hozzá.  :)

Ettől függetlenül nagyon szívesen vennék ötleteket az adminjogos Benutzerverwaltungra, nagyon szeretném visszakapni az office-programokat, ahogy a beállításokat is.  Ha nem kapok segítséget, akkor továbbra is muszáj lesz maradnom a homoffiszomban. Ezt meg nem akarhatjátok!

4 megjegyzés :

Andrea írta...

Megvan!!! Ùjra müködik, jupiii!!!

Névtelen írta...

èn is csinàltam màr ùj accountot, mert ràjòttem, ha piszkosul lelassul a gèp, hiàba vìrusirtòzòm le, nem hasznàl.
Na ilyenkor nekem is az volt, hogy adminjogot kèrt, èn csak ùgy ràklikkeltem, mit tudtam èn, hogy mire jò az.
De az egèsz mùvelet elòtt, szètnèztem a neten, miket ìrnak erròl.Na ott tanàcsolta egy okos valaki, hogy a kòzòs mappàba kell tenni az òsszes ikont, satòbbit, ìgy megmentòdnek.De viszont pl a skype-re ùjra kellett regizni, linkeket a kònyvjelzòben mind elvesztettem. Visszamentem a règi fiòkomba ès kimàsoltam legfeljebb.
Nem mertem kitòròlni, mert attòl fèltem, valami fontos dolog elveszik, talàn ami èpp veled tòrtènt..
Igy tettem àt èn is a word-ot, meg sok màs progit is. A mailekhez az incredimailt hasznàltam, na az sem jòtt be, ìgy àtàlltam a Thunderbird-re.

Andrea írta...

Tudod mi volt a megoldás? Vissza lett állítva a gép az 1 héttel korábbani állapotába és máris mindent elökerített!

A Thunderbird-öt használom már régóta, a másik gépünkön kitekintö eccpecc. Megjegyzem a thunde.... jártam úgy, hogy "rája"töltöttem az új verziót, aztán el is tünt mindenem! :)) Aztán töröltem az újat és visszajött minden. Ne kérdezd hogyan, én se értettem. :)

Névtelen írta...

Ja igen, amiròl ìrtàl, èn is ismerem, visszaàllìtani egy règebbi àllapotba!