2009. december 27., vasárnap

Karácsony tovább ....


Megtaláltam a világ legegyszerübb sütireceptjét. Kakaós szíveknek hívják öket. A recept nagyon megfogott, ugyanis max. 3 sornyi volt. Ennél hosszabbak és bonyolultabbak nem érdekelnek, azokat az életbe se tudnám elkészíteni.  A kisfiam is segített ..... (pszt, igaz az elején megpróbáltam öt lebeszélni róla, mert uuuuutálom, ha minden úszik a lisztben, beleértve a konyha padlóját, a konyhaszekrények ajtaját, a gyerek ruháját, a haját és a szemüvegét, de annyira örült neki, nem volt szívem nemet mondani neki :) ) gyúrta a trutyit, bocsánat: a masszát és formázta a szíveket. Az elején. Aztán internetes jelek, winding-es karakterek, tornyok, házak alakultak a keze alatt. Kreatív a muci, tuti nem tölem örökölte. :)

A karácsonyfánk. Mi a Jézuskától kapjuk, semmi dolgunk vele. :) A kisfiam barátnöje (osztálytársa is egyben) idén az Ebay-on rendelte. :)


Ezek itt "mi" vagyunk. Muci és én. Egyébként utálom, ha fényképeznek és ennek oka van. Az ok a jelenlegi, már nem 38-as méretem. :)  Márpedig a kilócskák (akiket nem én hívtam)  maguktól jöttek.... és sajnos maradtak. Ezért köszönöm szépen, de nem kérek fotót. :)



Nincsenek megjegyzések :