2010. január 15., péntek

Fiam a "Naturtalent"

Szexuális felvilágosítás volt a fiam osztályában 2 órán keresztül. Rohadt kiváncsi voltam, de nem akartam kérdezgetni a élményeiről, mivel nem tudtam milyen gondolatokat váltott ki belőle a téma. Másrészt fogalmam se volt róla, milyen mélységben, mennyit magyaráznak el ezeknek a gyerekeknek (nem voltam az utolsó szülőin). Ezek a gyerekek 9 évesek, negyedikesek. Finoman megpendítettem a témát, a na mi volt, érdekes volt? -tal, de csak ja, nagyon érdekes volt a válasz. Gondoltam hagyjuk, nem kínozlak. Aztán délután a kézilabda ezdése után, pont mellé ült le az egyik kisfiú anyukája a 9 hónapos friss, ropogós bébikéjével. A kicsit muszáj volt megsimogatnom, beszélnem hozzá, annyira édesen vigyorgott az összes négy fogával. Azt vettem észre, hogy a kisfiam is nézi őt, nézi őt és mosolyog rá. Aztán közölte, hogy milyen süüüüüß, azaz éééédes és elkezdett mesélni. Hangosan, lelkesen. Elmagyarázta hogyan születik a gyerek, fiúk, lányok, kuki nagy lesz, prosztata, ondó, sperma, ki a leggyorsabb?, petesejt, megtermékenyülés, lányok havibaja, ha az elmarad akkor terhesség van ...... mindent tudott!! És le voltam nyűgözve az előadásától, tényleg mindent tudott!  Többször megismételte, hogy micsoda csoda ez a születés, milyen érdekes! Este a fürdőkádban ülve is csak azon morfondírozott, hogy őrület, az ember kukijából jönnek ki a gyerekek...... :))) Annyira édes volt, látszott rajta, hogy mennyire érdekesnek találja az egészet. Aztán még mesélt és mesélt. Eszébe jutott, hogy egy gyerek megkérdezte: de mi történik akkor, ha egy gyerek mondjuk nem fér ki az anyukájából és elakad???? Ilyenkor mi van? Ehhez kereste a kifejezést, de segítettem neki. Császár ..... Az! Vágott közbe, Kaiserschnitt! Anyu én hogy születettem? Rendesen, vagy Kaiserschnittel? Rendesen drágám. - nyugtattam meg, mert egyrészt tényleg így történt, másrészt éreztem, hogy ezt szeretné hallani. Erre ő: Juhuuuuuuu!!!!! Ich bin ein Naturtalent!!! (született, természetes tehetség, talán így lehet lefordítani, de németül annyira poénosan hangzik) :)))
aboutpixel.de / Meins 2 © Martin Wimmer

1 megjegyzés :

Névtelen írta...

Ez nagyon jòòòò!!!
Nagyon klassz fej lehet a kisfiad! :DD