2010. május 2., vasárnap

Anyáknapja - Muttertag

Németországban majd a jövő hétvégén lesz, de én magyar vagyok, szóval ha egy mód van rá, akkor én szeretném ma ünnepelni. :)) Kisfiamnak szóltam:
"Gyere, felhívjuk a Nammmmamát és a Dédikét anyáknapja alkalmából."
"Nem a jövő héten lesz?" - kérdezte Muci
"De. Itt. De nem Magyarországon. Ott mindig május első vasárnapján van." - válaszoltam
"Ah sooo!" - nevetett és elviharzott
Majd visszatért és magyarul (jól van, nem teljesen 100 %-osan, de akkor is magyarul) anyunapra minden jót kívánt! :))) Istenem drága kis mucikám, azt hitte, a Muttertag magyarul Anyunap.
Kaptam ajándékot is tőle, megpróbált magyarul leírni egy mondatot ....annyira imádom, egy talpig kis érző lélek ez a gyerek a születése óta.
Liebe Anyu, binden yót a Anyunappan! :)))


2 megjegyzés :

Ábrahámné Éva írta...

HELLÓ ANDI
Tüneményes a kisfiad .
Éva

Névtelen írta...

Ez nagyon szèp, ahogy illik el is futottàk a szemeim a kònnyek..
Mivelhogy èn is mùlt hèten kòszòntòttem meg anyumat elòlegben..azt tudod, mièrt.
Legalàbb anyum megmaradt, egyelòre.

Andrèra meg nagyon bùszke lehetsz!