2011. január 11., kedd

Múzeumi hiradó 2


A kommunizmus szelleme kísért persze itt is:

A "család" szerint néha túl sokáig időztem egy-egy résznél, ilyenkor várniuk kellett egy csöppet :)))
...mert inkább ők várjanak, mintsem én maradjak le egy szebb darabról!
Egymás mellé montíroztam a régi NDK és az NSZK vasúti hölgydolgozóinak bájos egyenruháját.
Na, lehet találgatni, melyik-melyik?
Kosztüm, vagy otthonka? :)
Aztán elértük a highlightot! A kommunikációs kiállítás egy új részét, a stúdiót.

 A 2-es kamera


A hírolvasó kolléga
 és műsorvezető kolléganője
 A gyártásvezető-rendező

 és felvételek az adásokból
(ARD és Franken TV)
 
Az elkészült csodás felvételeket fészbúkos ismerőseimmel már korábban is megosztottam, ők már szörnyűlködhettek rajta.


    Kisfiam természetesen velem együtt belehúzott az "adásszerkesztésbe" és gyártottuk a 30 mp-es felvételeket. A blogjában megemlíti a "kék- és zöldképernyö technikát" amivel ezek a felvételek készültek, de én nem, mert nem értem. :) André beszámolója németül
El se akartunk jönni, rettenetesen élveztük! Imádjuk a múzeumot, föleg az ilyet! :))
De  most mennem kell, mivel hallom a Rendező úr éhes! Sajnos nemcsak ő, hanem a "Közönség" is! Mind a ketten. :)))
Mahlzeit! :))

5 megjegyzés :

4Gyerek írta...

csudijó móka lehetett.

Névtelen írta...

De jòòòòò..ès elòszòr hallottam a hangotokat, bizony! :D
Aranyos hangod van, ìgy kèpzeltem el valahogy, kàbè..

Andrea írta...

Az ám Kormi, jó kis hecc volt! :)))

Edit köszi! Visszafogtam magam, próbáltam nagylányosan beszélni és nem hadarni ahogy mindig! :))))

Névtelen írta...

Megmutattam a lànyomnak is Sofinak, ò nagyon szeretne nèmetùl is tanulni, kèrdezte, a fiad tud olaszul? :DD
Hàt maradna a kòzòs nyelv, a magyar, ha szeretnènek komunikàlni, igaz-e?
Ha a fiad tud angolul, szìvesen felvennè vele a Sofi a kapcsolatot, angolbòl nagyon ùgyes a csajszi.
Franciàbòl is, ìgy-ùgy, mert a suliban ez is kòtelezò nyelv volt, tavalyig.

Andrea írta...

Editkém a fiam 10 éves, a nagylányod reggelire el tudná fogyasztani! :))
Angolul még csak most kezdtek olyan igazán (az elözö 2 évet el lehet felejteni).

Sofi és a fiam közös nyelve a magyar lenne ez biztos, de úgy, hogy Sofi beszélne magyarul, a fiam meg bólogatna rá, ill. "igen", "nem", "nem tudom" válaszokat adna. A legrosszabb esetben németül válaszolna. :))