2012. január 15., vasárnap

Ügyintézzünk tovább!

A posta gyors reagálásától feldobva, megpróbálkozom a lehetetlennel, megszólítom az Évgyűrűket is a blogomon, hátha!  Bár attól tartok, ez a társaság kimeríti a németül Saftladen-nek nevezett kategóriát. Ha valakit érdekel, a Saftladenről áll néhány sor a Wikipédiában. Itt.

Mi a bajom az Évgyűrükkel? Miért Saftládenezem őket? Mert tojnak rám! Nem válaszolnak.

Az első próbálkozásom 2011.augusztus 31-éről:
----- Original Message -----
From: Andrea xxxxxxxxx
To: ugyfelszolgalat@evgyuruk.hu
Sent: Wednesday, August 31, 2011 6:51 PM

Subject: Èrdeklödés

Tisztelt Èvgyürük!

aztán a levél szövege, a problémámról blablabal .......semmiféle információ nem áll a rendelkezésemre, ezért fordulok Önökhöz, és kérem szíves tájékoztatásukat: ........ blablabla
Mivel külföldön élek, így nem áll módomban bemenni a helyi kirendeltségükre.
Aztán megadtam az összes adatomat, név, cim, anyukám neve, belépés jogcíme, a dátuma, az egyéni számla száma annak státusza, TAJszam, adoazonosito, minden.
És már előre örültem:
Szíves válaszukat elöre is köszönöm!

Nem gyütt semmi.

Ezt a levelet kis ráhagyással egy újabb követte, amiben már kezdtem szemtelenné válni, gondolván, úgyis tök mindegy.

----- Original Message -----
From: Andrea XXXXXXX
To: ugyfelszolgalat@evgyuruk.hu
Sent: Saturday, November 26, 2011 1:00 PM

Subject: Fw: Èrdeklödés

Tisztelt "Èvgyürük" !

Régebb óta külfölfön élö magyarként kicsit elszoktam az otthoni nehézkes ügyintézéstöl, de látom semmi nem változott.
Igazán nem mondhatják, hogy nem vagyok türelmes, mivel még csak most érdeklödöm az augusztus 31-én küldött levelemmel kapcsolatosan, amire a mai napig nem érkezett Önöktöl válasz.

Kérdésem még mindig aktuális, várom szíves válaszukat, visszajelzésüket, bármit ... :-)

Köszönettel:

én
 
 Hát, kiváncsi vagyok ...... hátha történik valami? Lehet rossz az email cím? Ki tudja? Én nem. Én csak várok, várok, várok, várok ..............


Nincsenek megjegyzések :